Gebruik van Geautomatiseerde Assistenten voor Wedstrijdbegeleiding

Om ervoor te zorgen dat onze activiteiten soepel verlopen en dat alle leden goed geïnformeerd zijn, hebben we geautomatiseerde assistenten, ook wel "botjes" genoemd, geprogrammeerd. Deze botjes zijn ontworpen om duidelijkheid te scheppen en om de wedstrijden te begeleiden, van voorbereiding tot afsluiting.

Hieronder vind je meer informatie over de functies en mogelijkheden van deze "botjes":

Gebruik van de 'Bot' Wekker voor Wedstrijd Herinneringen:

Om ervoor te zorgen dat onze wedstrijden soepel verlopen en op tijd beginnen, maken we gebruik van de "Bot" wekker. Deze functie telt af tot aan de start van de wedstrijd en herinnert jullie eraan om op tijd te beginnen. Hieronder volgt een overzicht van hoe de "Bot" wekker werkt:

EEN UUR VOOR DE WEDSTRIJD: De "Bot" stuurt een foto om jullie eraan te herinneren dat de wedstrijd over een uur begint.


HALF UURTJE VOOR DE WEDSTRIJD: Een half uur voor de wedstrijd ontvangen jullie een foto als herinnering aan de aanstaande wedstrijd.


15 MINUTEN VOOR DE WEDSTRIJD: Op dit tijdstip ontvangen jullie nogmaals een herinneringsfoto, nu met nog 15 minuten tot de wedstrijd.


5 MINUTEN VOOR DE WEDSTRIJD: Vijf minuten voor de aftrap stuurt de "Bot" opnieuw een foto om jullie eraan te herinneren dat de wedstrijd bijna begint.


STARTSEIN: Als startsein voor de wedstrijd ontvangen jullie een laatste herinneringsfoto. Thuisploegen kunnen op dit moment de uitnodigingen naar de tegenstanders sturen.

Belang van Nauwkeurige Clubnaam Registratie voor Wedstrijdorganisatie:


Om ervoor te zorgen dat onze wedstrijden soepel verlopen en op tijd kunnen beginnen, is het van cruciaal belang om de clubnaam van uw team exact in te voeren zoals deze op uw console of pc staat vermeld.

Dit eenvoudige, maar belangrijke proces helpt misverstanden te voorkomen en zorgt ervoor dat onze wedstrijdorganisatie efficiënt kan verlopen.
Hieronder vindt u een lijst met clubnamen die nauwkeurig moeten worden ingevoerd:
1. Naam club op Console/pc

2. Naam club op Console/pc


Ter herinnering:

Voor de wedstrijd:

  1. Zorg voor de line-up op de website.

  2. Communiceer met eigenaren/managers/coaches of assistenten via de competitie chat.

  3. Start de stream op tijd en volg de daarvoor bestemde stappen.

  4. Herstel de lobby na elke wedstrijd.

Tijdens de rust:

  1. Druk op vierkant om de PSN/Gamertag/origin accounts van alle spelers zichtbaar te maken op de stream.

  2. Controleer de lengtes van alle spelers (zichtbaar op de stream)

Na de wedstrijd:

  1. Maak een screenshot van de score (alleen indien gevraagd).

  2. Druk op vierkant om de PSN/Gamertag/origin accounts van alle spelers zichtbaar te maken op de stream (indien de spelers van de tegenstanders al uit de wedstrijd zijn, is dit niet nodig).

  3. Zorg ervoor dat spelersbeoordelingen op de stream worden weergegeven.

  4. Zorg ervoor dat de spelers prestaties op de stream worden weergegeven.

  5. Noteer gele en rode kaarten op de stream (bij spelersbeoordelingen).

  6. Bewaar hoogtepunten (handig voor de ES11-videoredacteur).

  7. Registreer de score op de website en de stream.

  8. Houd statistieken bij op de website en de stream.

  9. Controleer de lengtes van de spelers (indien vergeten tijdens de rust, vraag spelers tijdig om in de wedstrijd te blijven).